środa, 12 grudnia 2012

03-BUTY

 Robie zdjęcia telefonem, bo kuzyn zgarnął mi aparat.. 




 trochę mojej szafy ;3



Buty! To co kobiety lubią najbardziej ;) a na pewno większość. Szpilki, botki, płaskie, koturny lub tak zwane 'snadalki' na koreczku.. TYLE tego jest. Oczywiście jeśli miałbym wybierać pod względem wygody pierwsze co bym kopiła to KOTURNY. Nieważne ile maja centymetrów na nich zawsze i wszędzie można chodzić bez stresu ze sie wywali.. (przynajmniej ja) Lecz koturny, nie są tak eleganckie jak szpilki ;) Tradycyjne czarne z czerwoną podeszwą zawsze i wszędzie będą pasować :) No ale każda z nas, (tak mysle) nie lubi chodzić na każda okazje w tych samych butach. A to co nam dochodzi to to, że jest sylwester. Osobiście, nie chce kupować sobie wielce wysokich szpilek na wielkiej platformie żeby wszyscy widzieli jakie wysokie mam buty. Moją opcją na tegoroczny sylwester są asymetryczne czółenka na szpic!! Są przepiękne, noga wygląda tak oszałamiająco zgrabnie i elegancko ze nie da się nie skusić na taką piękna parę ;) ZARA i Mohito !! Te dwa sklepy mają moja wymarzona parę. Oczywiście ceny sie strasznie różnią, i każdy pewnie wie dlaczego.  Ich wysokość jest idealna ponieważ nie meczy sie noga tak jak na 13 cm szpilkach, i można w nich wytrzymać calą noc. Oczywiście nie wiem jeszcze jak sie w nich tańczy/chodzi, ponieważ może się zdarzyć, że noga bd mało stabilna i możemy sobie powyginać obcas ;x  tego nie chcemy ;((  Oczywiście nie chodzę w szpilkach na co dzien i nie wytrzymuje calej nocy ciąglego tanczenia, wiec na zapas mam super wygodne balerinki !! <yeeah> Uwielbiam to uczucie, tą cudowną ulge jak przebieram buty !! Drugą opcją są sandałki, tak samo nie wysokie, eleganckie i kobiece, lecz jedno mnie martwi.. Każdy wie że jak sie tanczy na sali jest wiele sytuacji ze ktoś nas podepcze.. Tego wlasnie sie boje, buty te nie zakrywają palcy i jedno przydepniecie przez inna dziewczynę szpilka i ból jest nie do zniesienia.. Poza tym zimna wiec tez nie za miło :( Też jest opcja botek np. lity ;) Jeśli ubierze się do tego ładna sukienkę/spódniczkę/spodnie i bd to wyglądało razem bajecznie, jestem na TAK. Lecz z nimi mam tak jak z sukienkami asymetrycznymi.. Szału już nie robią. Ale no może ja jestem taka wybredna. Jak już lity to na słupku a nie na słupkopodobnym z węższym dołem - ale to moja opinia, kazda lubi co innego ;)) Omijając lity, z botek to bym byla tylko za takim stylem !!
są one w DeeZee za 170 zł lecz mojego rozmiaru brakło :(( Nie mają za wysokiej cholewki więc noga sie nie pogrubi, są gładkie i na moim ukochanym SŁUPKU :love: Gdybym nie kupiła asymetrycznych, pewnie wylądowałabym w nich ;))
Too... Do następnego :* <buziaki>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz