poniedziałek, 24 grudnia 2012

Christmas Eve !!

No to już ciepła i przepełniona miłością Wigilia już za naaami :D Teraz wystarczy tylko wytrzymać do 12 na pasterkę :( Uzbierałam niezłą sumkę więc w czwartek Poznań - Malta, Browar i cała Półwiejska.. ZAKUUUPY <3 Jutro drugi dzień świąt czyli cały dzień ze świątecznymi filmami i rodzinka :) Wieczorem może jakiego puuuby :) Dostałam cuuudny prezent od chłopaka! Bluzę której wszędzie szukałam..

LV=LORD VOLDEMORD <3


Od rodzinki za dużo nie dostałam, bo prosiłam głównie o pieniądze. Mam jednak szczęście, ponieważ mam imieniny w ten cudowny dzień więc kasa x2 ! Mam chrapkę na jakieś botki, spodnie i marynarkę :) Więc ZARA zaprasza. Niestety, w niektórych częściach Polski śnieg nas przywitał wczoraj w nocy, lecz już dziś wieeelka śniegowa papka... Brrr nienawidzę tego :((
Na wigilie myślę, że wypada zawsze sie ubrać elegancko więc czerń i biel czyli skórzana spódniczka i delikatna koszula :) Do tego złoty naszyjnik i zegarek :) rajtki w kropeczki i czarne korki na słupku :)) Elegancko i delikatnie!!




Koszula- H&M, Spódniczka- uszyta na zamówienie(podobne znajdziecie na CocktailShock) , Naszyjnik- Ciuchoza.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz