wtorek, 18 grudnia 2012

jewellery !!

Hi!
Jestem chora.. Czuje się strasznie, katar mi spływa, kaszle(w nocy najgorzej) jestem słaba.. Jeszcze dzisiaj się taaaaaak nie wyspałam i oczywiście tęsknota mnie zabija...  No ale trzeba żyć.

Biżuteria na sylwestra.. Jest tego tyle, że czasami nie wiemy co dobrać i czy w ogóle coś założyć. Srebro, złoto, ciężkie czy też małe i drobniutkie.. No oczywiście to wszystko zależny od ubioru. Do pięknej bogato zdobionej sukienki nie powinno się niczego dobierać oprócz jakiś małych ładnych kolczyków i może pierścionka. No ale gdy mamy gładka kreacje, zawsze trzeba pomyśleć o czymś większym i bogatszym :) Mam jedna strone, która jest bardzo popularna wśród wszystkich blogerek czyli BACK STAGE. Można tam znaleźć biżuterie która jest teraz baardzo modna, czyli ćwieki, stożki, krzyżyki, wszystkie pierdołki zrobione z gładkiej metalowej 'blaszki'. Coś takiego można zrobić samemu bardzo łatwo !! Z gospodarczego 'pożyczyć' kawałek blaszki (oczywiście odpowiednio giętkiej),kupić w papierniczym lub w pasmanterii złoty/srebrnny lakier w spreju i pomalować tą całą blaszkę,  poczekać aż wyschnie a później zgiąć ją tak aby pasowała nam na rękę. Oczywiście można jeszcze raz pomalować aby wszystkie odbarwienia przy zginaniu zeszły. Oszczędzamy na prawdę dużo kasy a wygląda czasami nawet identycznie.



Jeśli już mówimy o biżuterii to trzeba także wspomnieć o torebkach. Są też na tej stronie kopertówki, no ale bardzo drogie. Na allegro ostatnio szukalam kopertówek i jest tam tyle tego ze teraz tylko wybierać i oczywiście w przyzwoitych cenach. TU mamy allegrowicza który ma w ofercie faajne kopertówki.
Teraz tylko dobierać do naszego stroju sylwestrowego!! 
To jest chyba ostania rzecz, którą powinnam opisać. Sukienki, spodniczki, spodnie, bluzki, koszule, buty i biżuteria. Wszystko opisane. Mam nadzieje ze wam pomogłam, i teraz jest wam o wiele łatwiej! Szczerze ? Czekam na kasę ze świąt i z imienin, ponieważ w Wigilie mam podwójne święto :) I od razu jade do poznania po buty i caly strój. Mam biżuterie już, więc tu mogę już sie nie stresować. Będę miała ok. 2 dni aby wszystko ogarnąc, może będe spala już w Poznaniu, żeby jakby co szybko jechać i coś kupić bo sylwestra tam spędzam. No poczekamy zobaczymy!
Trzymajcie kciuki :*

*  *  *


Mój mózg powoli przestaje dobrze funkcjonować przez te świąteczne prezenty, jak zrobić niespodziankę jak nawet nie wiadomo co kupić i czy to sie spodoba!!!!!!! AAAAAAAAAA!!! Nie wytrzymam.. Dziewczyny dajcie mi jakieś fajne pomysły na prezent dla chlopaka :(( Prosze.
PS Pewnie kochanie to czytasz, no ale chce Ci zrobić fajna NIESPODZIANKE, którą tak potrzebujesz :*

3 komentarze:

  1. Prezent dla chłopaka? Wydaję mi się że odpowiednim rozwiązaniem byłby zegarek na rękę, z dobrej jakościowo firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jego ulubione prefumy? A jeśli już ma to moze jakiś pasek ? Zawsze sie przyda albo płytę ulubionego wykonawcy,zegak ,misia,antyrame,są też w aparcie męsknie branzoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, myślałam o zegarku no ale niestety on już o tym wie i to nie bd niespodzianka :( Ale chyba tak zrobie ;D

    OdpowiedzUsuń